بایگانی روزانه: دی ۲۳, ۱۳۹۶

قیمت اسفالت کاری و قیروگونی ۰۹۱۲۵۰۸۶۰۲۳

قیمت اجرای اسفالت کاری و قیرگونی دی ماه ۹۶ 

۱- قیمت اجرای آسفالت توپکا هر سانتیمتر در مترمربع  ۴۱۰۰ تومان

۲- قیمت اجرای آسفالت بیندر هر سانتیمتر در مترمربع  ۳۸۰۰ تومان

۳- قیمت اجرای آسفالت پشت بامی هر سانتیمتر در مترمربع  ۵۰۰۰ تومان

۴- قیمت قیروگونی دولایه  درجه ۱ ( ۴ لایه قیر و دولایه گونی)  ۱۸۰۰۰ تومان

۵- قیمت قیروگونی یک لایه  درجه ۱ ( ۳ لایه قیر و یک لایه گونی)  ۱۲۰۰۰ تومان

تلفن : ۷۷۳۸۴۰۸۱ – ۰۹۱۹۷۳۲۸۲۴۵  – ۰۹۱۲۵۰۸۶۰۲۳

نکاتی که بعد از نصب ایزوگام باید رعایت کرد

برای افزایش عمر و دوام و استحکام ایزوگامی که نصب کردیم ضروری است تا برخی نکات را قبل از نصب، در حین نصب و بعد از نصب رعایت کنیم.

از این رو در این مطلب ما قصد داریم در ادامه مطالب قبلی به نکاتی که بعد از نصب ایزوگام لازم است تا رعایت شود، اشاره کنیم.

مراقبت بعد از نصب ایزوگام

نکاتی که بعد از نصب ایزوگام باید رعایت کرد:

۱- بعد از نصب ایزوگام به جز کارهای تعمیرات نباید بر روی ایزوگام تردد کرد.

در اکثر ساختمان ها به دلیل نصب آنتن،وجود انباری آپارتمان ها در پشت بام و سرویس کردن کولر تردد به پشت بام زیاد است،

که همین رفت و آمدها به پشت بام موجب از بین رفتن لایه فویل دار ایزوگام

و کاهش دوام و استحکام آن در برابر نور خورشید می شود

و به مرور ایزوگام فرسوده شده و سوراخ می شود.

۲- معمولا بعد از باریدن برف و باران و طوفان،برگ و شاخه های درختان بوسیله باد به پشت بام ها آورده شده

و در محل کفشور ها تجمع میکنند و باعث جمع شدن آب در این محل ها می شوند،

همین مساله به مرور باعث نفوذ آب به لایه ایزوگام

و لایه های زیرین آن می شود و ایزوگام تاول زده و تخریب می شود.

۳- در هنگام طوفان و بارش تگرگ، احتمال آسیب دیدن ایزوگام بوسیله تگرگ های درشت وجود دارد

برای جلوگیری از این مساله می توان پشت بام را سرامیک کرده و یا سیمان کاری کرد.

۴- باید به این نکته توجه کرد که فضولات پرندگان اسیدی بوده و اگر زیاد باشد در هنگام بارش باران باعث کاهش کیفیت ایزوگام می باشد.

۵- در هنگام نصب ایزوگام باید شیب بندی محلی که ایزوگام کاری می شود،به درستی انجام شود

به دلیل اینکه اگر به درستی انجام نشود در آینده مشکل ساز خواهد بود

به طور مثال با وجود اینکه ایزوگام کاری محل هایی مانند کفشورها به صورت دولایه انجام می شود

ولی در صورت انجام نادرست شیب بندی و زیرسازی، به طوریکه لایه های

اطراف کفشور به طرز نادرستی بالاتر از لایه های یکدست اطراف خود قرار گیرند،

محل تجمع آب شده و باعث تخریب و تاول زدن ایزوگام می شود.